OLM Beosztástervező Rendszer

OLM Beosztástervező 

100.-

/ fő / hó

min. 262 900.-/év

Rendszerünket a cégek igényei alapján, munkaügyi szakértelemmel alátámasztva fejlesztettük, a papír kímélő munkaügyi adminisztráció, valamint a bonyolult munkarendek (munkaidőkeret, több műszak, rugalmas munkaidő, stb…) egyszerű kezelése érdekében.

Biztosak vagyunk abban, hogy az alábbi funkciók jelentős mértékben megkönnyítik a munkaidő beosztás készítési, nyomtatási, munkaidő nyilvántartással való összevetési feladatokat.

Áraink forintban értendőek, az ÁFA-t nem tartalmazzák.

Kérdések és válaszok a beosztástervezésről

Mikor  kötelező munkaidő beosztást készíteni?

Munkaidő beosztást kell készíteni, ha valaki egyenlőtlen munkaidő beosztás szerint, 2 műszakban, 3 műszakban, készenléti jellegű munkakörben vagy hétvégén dolgozik.
Ha nincs írásban rögzített munkaidő beosztás a munkaügyi felügyelők előszeretettel marasztalják el a céget.

Kell-e papír alapú munkaidő beosztást készíteni az OLM Beosztástervező Rendszer mellett?

A rendszerből nyomtathatók az előzetesen generált vagy egyedileg elkészített munkaidő beosztások. A papírmentes, papírtudatos cégek felületet tudnak biztosítani a munkavállalók számára e-mail cím és jelszó segítségével ahol láthatja a munkaidő beosztását.

Mivel tud többet a Rendszer bármilyen más beosztás készítés módszernél?

Általánosan beosztás készítés céljából használt Excel, papír, mágnestábla, stb… vegyes kavalkádját egységes rendszerben foglalja. Naprakész információkkal, összesítő időadatokkal ellátva a vezetőket, akár egy hosszabb egybefüggő időszakot, munkaidőkeretet felölelve.

Miért jó a jogszabályi megfelelőség vizsgálat?

A jogsértés a tervezési szakaszban felfedezhető és javítható, még a megvalósulás előtt. A munkaidő beosztás terveket készítő kollégákból nem kell munkaügyi szakértőt faragni annak érdekében, hogy a vállalat megfeleljen a munkaügyi jogszabályok előírásainak. A HR-es, munkaügyes, bérügyes kollégák pár kattintással ellenőrizhetik a jogszabályi megfelelőséget a vállalaton belül. 

Érdekel a Rendszer, visszahívást kérek! 

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

  • Az Adatvédelmi irányelvet elolvastam, tudomásul vettem és elfogadom.

Gyakori kérdések - Beosztástervező

Kell telepítenem bármilyen programot?

A Beosztástervező semmilyen telepítést nem igényel, a rendszer fut minden főbb modern böngészőben (Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 10+).

Hogyan történik a számlázás?

A számlázás, havonta a Beosztástervezőben kezelt aktív dolgozók alapján történik, 219 fő feletti létszám esetén. 219 fő alatti létszám esetén pedig fix díja van.

A regisztráció során szükséges megadnom a cégem számlázási adatait?

Nem, kizárólag előfizetéskor szükséges kitölteni számlázási adatokat.

Tudok-e maximális létszámot bővíteni az előfizetés ideje alatt?

Természetesen, arányosan beszámítjuk az előzetesen kifizetett díjat.

Tudom-e extra modulokkal bővíteni a Beosztástervezőt?

Igen, a Munkaidő, a Szabadság, a Távollét, a Jelenlét és a Beléptető modulokkal bővíthető.

Tudok-e az előfizetés ideje alatt extra funkciókat igényelni?

Igen, ebben az esetben az egyedi fejlesztésre vonatkozóan árajánlatot készítünk.

Meddig használhatom a bemutató rendszert?

A Beosztástervező bemutató rendszerét a regisztrációt követő 30 napig tudja használni.

Hogyan kezelik az adatokat?

Saját szerveren tároljuk, SSL protokollon keresztül gondoskodunk a biztonságos adatkezelésről.

És akik már minket választottak...

Maradt még kérdése?

+36-30-661-2775
olmunkaido