OLM Beosztástervező Rendszer
min. 262 900.-/év
Rendszerünket a cégek igényei alapján, munkaügyi szakértelemmel alátámasztva fejlesztettük, a papír kímélő munkaügyi adminisztráció, valamint a bonyolult munkarendek (munkaidőkeret, több műszak, rugalmas munkaidő, stb…) egyszerű kezelése érdekében.
Biztosak vagyunk abban, hogy az alábbi funkciók jelentős mértékben megkönnyítik a munkaidő beosztás készítési, nyomtatási, munkaidő nyilvántartással való összevetési feladatokat.
Áraink forintban értendőek, az ÁFA-t nem tartalmazzák.
Mikor kötelező munkaidő beosztást készíteni?
Munkaidő beosztást kell készíteni, ha valaki egyenlőtlen munkaidő beosztás szerint, 2 műszakban, 3 műszakban, készenléti jellegű munkakörben vagy hétvégén dolgozik.
Ha nincs írásban rögzített munkaidő beosztás a munkaügyi felügyelők előszeretettel marasztalják el a céget.
Kell-e papír alapú munkaidő beosztást készíteni az OLM Beosztástervező Rendszer mellett?
A rendszerből nyomtathatók az előzetesen generált vagy egyedileg elkészített munkaidő beosztások. A papírmentes, papírtudatos cégek felületet tudnak biztosítani a munkavállalók számára e-mail cím és jelszó segítségével ahol láthatja a munkaidő beosztását.
Mivel tud többet a Rendszer bármilyen más beosztás készítés módszernél?
Általánosan beosztás készítés céljából használt Excel, papír, mágnestábla, stb… vegyes kavalkádját egységes rendszerben foglalja. Naprakész információkkal, összesítő időadatokkal ellátva a vezetőket, akár egy hosszabb egybefüggő időszakot, munkaidőkeretet felölelve.
Miért jó a jogszabályi megfelelőség vizsgálat?
A jogsértés a tervezési szakaszban felfedezhető és javítható, még a megvalósulás előtt. A munkaidő beosztás terveket készítő kollégákból nem kell munkaügyi szakértőt faragni annak érdekében, hogy a vállalat megfeleljen a munkaügyi jogszabályok előírásainak. A HR-es, munkaügyes, bérügyes kollégák pár kattintással ellenőrizhetik a jogszabályi megfelelőséget a vállalaton belül.
Kell telepítenem bármilyen programot?
A Beosztástervező semmilyen telepítést nem igényel, a rendszer fut minden főbb modern böngészőben (Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 10+).
Hogyan történik a számlázás?
A számlázás, havonta a Beosztástervezőben kezelt aktív dolgozók alapján történik, 219 fő feletti létszám esetén. 219 fő alatti létszám esetén pedig fix díja van.
A regisztráció során szükséges megadnom a cégem számlázási adatait?
Nem, kizárólag előfizetéskor szükséges kitölteni számlázási adatokat.
Tudok-e maximális létszámot bővíteni az előfizetés ideje alatt?
Természetesen, arányosan beszámítjuk az előzetesen kifizetett díjat.
Tudom-e extra modulokkal bővíteni a Beosztástervezőt?
Igen, a Munkaidő, a Szabadság, a Távollét, a Jelenlét és a Beléptető modulokkal bővíthető.
Tudok-e az előfizetés ideje alatt extra funkciókat igényelni?
Igen, ebben az esetben az egyedi fejlesztésre vonatkozóan árajánlatot készítünk.
Meddig használhatom a bemutató rendszert?
A Beosztástervező bemutató rendszerét a regisztrációt követő 30 napig tudja használni.
Hogyan kezelik az adatokat?
Saját szerveren tároljuk, SSL protokollon keresztül gondoskodunk a biztonságos adatkezelésről.
És akik már minket választottak...
Maradt még kérdése?